Bővebb leírás, tartalom
Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószerellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?
Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.
Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.
Paraméterek
Állapot | új könyv |
Kiadó | HVG Könyvek |
Kiadás éve | 2017 |
Oldalszám | 280 oldal |
Vélemények
Még nincs vélemény.
Regisztráljon és írja meg véleményét!
Hasonló könyvek a kategóriában
3.900 Ft
2.885 Ft
Szerző: Jonah Berger