Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

Kedves Látogatónk!

 

Az Önök kényelme és elégedettsége nagyon fontos számunkra.

Leggyakrabban felmerülő kérdéseikre próbáltunk választ adni az alábbi oldalon, reméljük az Ön kérdésére is.

Amennyiben kérdése vagy panasza lenne, forduljon hozzánk bizalommal az info@mai-konyv.hu címen.

 

GYAKORLATI TUDNIVALÓK ÉS GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓ

 

Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?

Rendelését az alábbiak szerint fizetheti ki:

  • irodánkban személyes átvétel esetén:

  1. bankkártyával előre

  2. átutalással előre

  3. bankkártyával átvételkor

  • belföldi szállítás esetén:

  1. bankkártyával előre

  2. átutalással előre

  3. készpénzben az rendelt könyvek átvételekor (Az utánvételes fizetési mód +299 Ft kezelési díjat tartalmaz)

  4. bankkártyával az rendelt könyvek átvételekor (Az utánvételes fizetési mód +299 Ft kezelési díjat tartalmaz)

 

GLS házhoz szállítás: 1299 Ft

  • Online Bankkártyával (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Online Átutalással (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Utánvételes fizetés a csomag átvételekor +299 Ft kezelési díj

Fontos! Háromszori kézbesítési kísérlet minden küldeményünkre érvényes!

Első napon kétszer, másnap egyszer a megadott címre megy a futár

A három sikertelen kézbesítési kísérletet követően értesíti Önt a GLS

Ön rendelkezhet (a GLS levelének tartalma szerint) válaszlevelében a kézbesítésről

GLS Csomagpontra szállítás: 1299 Ft

  • Bankkártyával (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Átutalással (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Utánvételes, készpénzes fizetési mód nem választható!

A csomag átvehető az elhelyezést követő *5 munkanapig!

 

MPL házhoz szállítás: 1299 Ft 

  • Online Bankkártyával (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Online Átutalással (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Utánvételes fizetés a csomag átvételekor +299 Ft kezelési díj

MPL PostaPontokra szállítás (postán maradó, PostaPont és Posta automata): 1299 Ft

  • Bankkártyával (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Átutalással (SimplePay) előre kiegyenlítve: Díjmentes fizetési mód

  • Utánvételes, készpénzes fizetési mód nem választható!

A csomag átvehető az elhelyezést követő 5 (*maximum 10) munkanapig!

 

GYAKORI KÉRDÉSEK

 

Hol és mikor érem el a Mai Könyv ügyfélszolgálatát?

Kérjük, minden rendeléssel kapcsolatos kérdéssel keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen! Legkésőbb a következő munkanapon mindenképpen megpróbáljuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Ha megadja telefonszámát és azt kéri, akkor telefonon.

Kérjük, minden esetben hivatkozzon rendelésszámára.

A közösségi felületeinken nem tudjuk a rendelésekkel kapcsolatos kérdéseket fogadni, kezelni.

 

Tudok telefonon vagy e-mailen rendelni?

Nem, sajnos erre nincs mód. Kizárólag a webshopban leadott, sikeres rendeléseket áll módunkban teljesíteni.

 

Mit jelent, ha egy könyv raktáron van?

Nem rendelkezünk saját raktárkészlettel, a sikeresen megrendelt könyveket a rendelést követő munkanapon szerezzük be szerződött partnereinktől. Mivel választékunk rendkívül nagy, és több forrásból származik, egyes tételek, könyvek beszerzése tovább tarthat.

Amint sikeres rendelését elkezdjük feldolgozni, a megadott email címen értesítést kap. Később ugyanígy, mikor megrendelése elkészült.

Amint a megrendelt könyvek átvehetőek az irodánkban, vagy a szállítási módnak megfelelően átadjuk a futárszolgálatnak, e-mailben értesítjük. Amennyiben házhoz- vagy csomagpontra szállítást választott, ettől fogva a futárszolgálat küld Önnek üzeneteket, keresi Önt telefonon.

 

Mit tegyek, ha nem találok a webshopban egy könyvet vagy készlethiány miatt nem tudom megrendelni?

Kérjük minden rendeléssel kapcsolatos kérdéssel keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen! Kérjük, a keresett könyvről lehetőleg a (webshopban szereplő) cikkszámra hivatkozva írjon nekünk.

 

E-mail címemet foglaltnak tünteti fel a rendszer belépésnél, regisztrációnál, miért? Elfelejtettem e-mail címemet, jelszavamat, mit tegyek?

Valószínűleg korábban már regisztrált az adott e-mail címmel. A belépésnél kérhet új jelszót. Ha nem jár sikerrel, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen!

 

Mit tegyek, ha regisztráció után nem tudok a e-mail címemmel és jelszavammal bejelentkezni?

Korábban valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze, hogy helyes e-mail címet adott meg, illetve hogy nem került-e a levelezőrendszerek sajátos szűrései miatt a spam vagy a promóció mappába. Amennyiben nem ez a hiba forrása, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az Ön által megadott e-mail címről az info@mai-konyv.hu címen!

 

Kell regisztrálni a megrendeléshez?

Nem szükséges.

 

Megváltozott az e-mail-címem, telefonszámom, lakcímem, mit tegyek?

Belépést követően a jobb felső sarokban, a kosár ikon mellett, a Fiók menüpontban vagy a rendelés leadása során tudja módosítani az adataidat. Regisztrált felhasználóink megadhatnak több számlázási- és szállítási címet is. A már rögzített rendelés címadatait ügyfélszolgálatunk tudja módosítani, amíg azt be nem csomagoljuk. Ezügyben kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az Ön által eredetileg megadott e-mail címről az info@mai-konyv.hu címen!

 

Milyen könyveket tudok megrendelni?

Olyan könyveket rendelhet meg nálunk, melyeket szerződött partnereinktől záros határidőn belül be tudunk szerezni. Amennyiben ez késedelmet szenvedne, mindenképpen megpróbáljuk felvenni Önnel a kapcsolatot.

 

Milyen könyvekről kérhetek értesítést? Hogyan tudom ezek listáját módosítani?

Olyan könyvekről, melyek jelenleg nem kaphatók. Amennyiben újra beszerezhetők, készletre kerülnek, Ön az Ön által megadott címre, értesítést kap erről. Az értesítést a belépést követően a jobb felső sarokban, a kosár ikon mellett, a Fiók menüpontban tudja módosítani. Az értesítések listáját a korábban regisztrált felhasználók tudják módosítani. Az értesítés visszavonásig érvényes. Ezekre a termékekre nem tudunk határidőt vállalni, hiszen nem tudjuk, mikor kerülnek újra piacra.

 

Hogyan vehetem át a megrendelt könyveket?

Rendelését átveheti személyesen irodánkban vagy kérheti házhozszállítással, csomagpontra szállítással.

 

Hogyan működik a személyes átvétel? Mikor vehetem át? Mi ennek a költsége?

A sikeres megrendelést követően, a megrendelt könyveket beszerezzük. A délután három óráig megrendelt könyvek jellemzően az ezt követő munkanapon átvehetőek a Fáy utcában. Erről minden esetben levélben és sms-ben is értesítjük.

Fontos! Kérjük, mindenképpen várja meg visszajelző levelünket, hogy a megrendelt könyv itt van, átvehető.

 

Hogyan működik a házhoz- és csomagpontra szállítás? Mikor kapom meg a megrendelésemet? Mi ennek a költsége?

A sikeres megrendelést követően, a megrendelt könyveket beszerezzük. A délután három óráig megrendelt könyveket jellemzően az ezt követő munkanapon átadjuk a választott futárszolgálatnak. Szerződésünk értelmében harmadnapon kézbesítik a megadott címen (vagy csomagponton).

 

Eltűnt a kosaramból egy könyv, mi történt?

A kosárba tett, és meg nem rendelt könyvek a napi készletfrissítés során elfogyhatnak, így nem csak a rendszerünkből, de az Ön kosarából is eltűnhet. Csak a leadott megrendelés foglalja le a honlapon látható készletet.

 

Mit tegyek, ha sérült, téves, nyomdahibás könyvet, terméket kaptam?

Észrevételét kérjük mielőbb jelezze ügyfélszolgálatunknak az info@mai-konyv.hu címen! Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a csere. A problémás könyvet, lehetőség szerint a saját költségünkre kicseréljük. Ha ez nem lehetséges, akkor természetesen visszavásároljuk azt. Az ilyen termékek visszahozataláról mi gondoskodunk, a postai úton vagy más futárszolgálat által visszaküldött termékek szállítási díját utólag nem tudjuk visszatéríteni.

 

Mit írjak a megjegyzés rovatba?

A megjegyzés rovatot a rendelés lezárása és összeállítása után, csomagolás előtt olvassák kollégáink. Kérjük, hogy mindig röviden, lényegre törően fogalmazza meg megjegyzéseit, melyeket mi a csomagolás során, a futárok pedig a szállításnál figyelembe veszünk. Visszajelzésre, válaszra igényt tartó kérését, kérdését intézze rögtön ügyfélszolgálatunkhoz, hogy arra mielőbb válaszolni tudjunk, az ne veszíthesse el aktualitását.

Fontos! Az MPL-csomagok esetében, 50 karakternél hosszabb megjegyzés a csomag cimkéjére nem kerül fel!

 

Mit tudunk figyelembe venni a megjegyzés rovatban?

  • az(oka)t a napo(ka)t, melyekre ne szállíttassuk a rendelését

  • ha a csomagot más (rokon, szomszéd, kolléga, portás stb.) is átveheti Ön helyett

  • az ingatlan, vagy azon belül a pontos cím megközelítését, ha ezt szükségesnek véli

  • ha a szállítólevelet ne tegyük a csomagba, mert ajándékba szánja, és nem szeretné, hogy a címzett lássa a csomag árát

 

Mit NEM tudunk figyelembe venni a megrendelés rovatban?

  • A korábban kiválasztottól eltérő átvételi- és/vagy fizetési módot, szállítási vagy számlázási címet, ezeket a megrendelés során (vagy utólag a megfelelő oldalon lehet módosítani)

  • A kupon kódot – ezt a megrendelés során tudja érvényesíteni

  • A rendelt könyvet egy másik, jelenleg nem kapható könyvvel együtt szeretné megkapni (jelenleg nem rendelhető könyvekre nem tudunk határidőt vállalni).

  • Ha kosárba tettől eltérő mennyiségű könyvet szeretne – ezt a megrendelés során tudja módosítani

  • Ha az oldalunkon nem található, nem rendelhető terméket szeretne

 

Mit tegyek, ha mégis más módon szeretném átvenni a rendelésemet?

Ha már leadta a rendelését, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.

 

Nem kaptam rendelést visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?

Kérjük ellenőrizze levelezését (a spam és a promóció mappát is), amennyiben nem kapott visszajelzést, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen, és adja meg telefonszámát, hogy telefonon tudjunk egyeztetni.

 

Egymás után adtam le két rendelést. Összevonható?

Amennyiben személyes átvétellel rendelte a könyvet, ennek semmi akadálya.

Házhoz-, illetve csomagpontra szállítás esetében nem tudunk rendeléseket összevonni. A csomagokat összeállítás után átadjuk a választott futárszolgálatnak, későbbi szállítást nem tudunk vállalni.

Amennyiben kérdése lenne, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.

 

Nem kaptam meg egy rendelt tételt. Megkapom később?

Ha a megrendelésben és számlán szereplő tételek közül valami nem volt a csomagban, akkor mi hibáztunk, elnézését kérjük. Kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen. Amennyiben a termék még elérhető és igényt tart rá, igyekszünk minél előbb pótolni. Ez természetesen semmilyen plusz költséggel nem jár az Ön számára. Ha már nem tart rá igényt, vagy nem tudjuk pótolni, az árát a lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük.

Ha a termék nem szerepel a számlán, akkor nem volt a megrendelés része.

 

ÁTVETT RENDELÉSTŐL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS, TERMÉKVISSZAKÜLDÉS

 

Rendelés lemondása, elállás joga

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt, rendelést szeretne lemondani, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.

 

Amennyiben már átvett termék vásárlásától szeretne elállni, kérjük mindenképpen keresse ügyfélszolgálatunkat az info@mai-konyv.hu címen.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségen küldje vissza a Mai Könyv címére (1139, Budapest, Fáy utca 12/C), és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket. Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. 

Az átvétel módja nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Nem gyakorolhatja az elállási jogot, amennyiben megrendelését cégként adta le.

Elállás esetén a könyv(ek)et csak olvasatlan, eredeti állapotában tudjuk visszavenni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos szavatossági jogok mentén történik a csere.

 

 

 


 
/* */