Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Menü
Akciós ár:
5.500 Ft
4.675 Ft
Kedvezmény: 15%

Paraméterek

Súly ∼ 550 gramm
kiadó AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
kiadás éve 2016
súlya 550 gramm
Dimenzió 165 mm * 240 mm * 18 mm
Terjedelme 376 oldal
ISBN 9789630595346

Businessmarketing-menedzsment - Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása

Akciós ár:
5.500 Ft
4.675 Ft
Kedvezmény: 15%
Szerző: Piskóti István
Cikkszám: 9789630595346
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: 1.299 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Bővebb leírás, tartalom

A vállalatközi kapcsolatokban mindig is nehéz volt és változatlanul nehéz a marketingszemlélet elsajátítása. A legnagyobb akadályt a döntéshozók gyakori szakmai csőlátása jelenti. Emellett a businessmarketinget sokan azonosítják a fogyasztói piac marketingpraktikáival. Piskóti István régen várt könyve eloszlatja a tévhiteket és előítéleteket. Dicséretes szakmai igényességgel vezeti végig az olvasót a vállalati piac döntéseinek marketingszempontjain. Nem csak marketingeseknek kötelező olvasmány. - Dr. Veres Zoltán, tanszékvezető egyetemi tanár, Pannon Egyetem, Veszprém


Üzletemberként azt vallom, hogy a marketing akkor eredményes, ha általa bővülnek piacaink, nő a forgalmunk és a bevételünk. Vagyis hozzájárul a cég stabilitásához. Piskóti István könyve azt a tudatos marketinget helyezi középpontba, amelyre az üzleti élet vevő, és amelynek ismerete és alkalmazása nélkül felesleges kockázatot vállalnak a vállalkozások. Olyan szakkönyv született, amelynek tartalma egybecseng Philip Kotler véleményével: „A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart." - Dr. Barkóczi István, vezérigazgató, FUX Zrt., az Eszak-Magyarországi Munkaadói és Gazdasági Közösség elnöke

Vélemények

Még nincs vélemény.
Írja meg véleményét!
/* */