Személyre szabott könyvek!

Tisztelt Látogatónk! Annak érdekében, hogy az ízléséhez minél közelebb álló könyveket tudjunk a figyelmébe ajánlani, arra kérjük, hogy fogadja el az ehhez szükséges böngésző sütiket (cookie-kat) az „Elfogadom és bezárom” gomb megnyomásával. Ennek hiányában, weboldalunk csak a weboldal használata szempontjából legszükségesebb cookie-kat telepíti a böngészőjébe. Cookie-preferenciáit később is módosíthatja a böngészője Süti beállítások menüpontjában. További részletekért olvassa el a Mai-Könyv.hu (Mirabellum Bt.) adatkezelési tájékoztatóját! Adatkezelési tájékoztató

Termékek Menü
Akciós ár:
4.950 Ft
4.202 Ft
Kedvezmény: 15%
Menny.:db

MARKETING ALAPISMERETEK (Bauer András)

Akciós ár:
4.950 Ft
4.202 Ft
Kedvezmény: 15%
Menny.:db

Mai-Könyv.hu - Online könyváruház
Szerző: Bauer András
Cikkszám: 9789630598705
Elérhetőség: Utolsó 2 db raktáron
Várható száll. dát. (*ha most raktáron!): 2022. július 08.
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Bővebb leírás, tartalom

A marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett "tudományát" határozzák meg. A marketing - felfogásunk szerint - olyan alkalmazott közgazdasági és vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös értékalkotásban, ezáltal "beleszólásuk", véleményük súlya növekszik.



A magyar gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a közösségi média, a párbeszéd.

Paraméterek

kiadó AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
kiadás éve 2017
súlya 684 gramm
Dimenzió 166 mm * 238 mm * 21 mm
Terjedelme 452 oldal
ISBN 9789630598705

Vélemények

Még nincs vélemény.
Regisztráljon és írja meg véleményét!