Logópóker, propagandafegyver? - Dr. Füzér Ágota Lucia

Cikkszám: 
9786155738074
Logópóker, propagandafegyver? - Dr. Füzér Ágota Lucia

Logópóker, propagandafegyver? címmel, A merchandising szerződés alcímmel írt Dr. Füzér Ágota Lucia pszichológiai könyvet a mai vásárlói magatartásról.

Jelenleg nem kapható
Szerző: Dr. Füzér Ágota Lucia
Kiadó: Szófia Kiadó
Borító: puhafedeles
Oldalszám: 110
Kiadás éve: 2023
Állapot: új könyv
Borító ár: 2 990 Ft
Online ár: 2 183 Ft
Megtakarítás: 807 Ft

Személyes átvétel (Fáy utca 12/C, 13. ker.): INGYENES
FOXPOST - Packeta Group: 1 190 Ft
MPL Csomagautomata: 1 190 Ft
GLS Csomagautomata: 1 590 Ft
MPL Posta Pontra szállítás: 1 590 Ft
GLS csomagpont: 1 590 Ft
MPL házhoz szállítás: 1 590 Ft
GLS házhoz szállítás: 1 990 Ft
Csomagajánlatok
A könyv bővebb leírása

Dr. Füzér Ágota bírálja a számára elfogadhatatlan, kritikátlan vásárlói viselkedést. Ily módon sok ember nem képes megkülönböztetni a saját igényének megfelelőt az üzleti ajánlattól. Az író sürgeti, hogy a jogrendszer vegye föl szabályai közé az egyén magánszférájának védelmét. Ez a dolgozat legfőbb üzenete számomra. Egyes boltokban a gyermekek által fölérhető polcokról kínálják a valódinak tűnő figurák, rajzfilmek, mesealakok által csalogató termékeket. A valódinak hitt szereplők iránti rajongás szinte vezeti a gyermek választását az örömérzeten keresztül (csillog-villog, zenél). Virtuális világgal találkozik a gyermek, és ez a torzítás a valós tapasztalatokat megkerülve hamis elvárásokat épít ki. A gyermek rajong a valódinak hitt figurák iránt, amelyek látszatra erősebbek, ravaszabbak, lélekben különbek mindenkinél. És mindez a hamis tapasztalás romboló: romboló az önismeret útján haladó gyermek számára. Az író körülír egy olyan vásárlói viselkedésmintát, melyre jellemző a hiszékenység, az utánzási hajlam: amikor egy neves sportoló vagy híres művész ajánl bárminő terméket, látszatra a termék minőségét is. Később némelyek rádöbbennek, hogy rászedték őket. Ez a jelenség egyfajta "kulturális zaklatás". Dr. Füzér Ágota páratlan nyelvi leleménnyel rendelkező publicista. Nem tér el az olcsó hatáskeltés, a "jópofáskodás" irányába. A közérthetőség az ő meggyőző véleményalkotásának a forrása. Erőteljes kritika bujkál a humorral átitatott kifejezéseiben: "Az ismeretektől mentes embereket lehet befolyásolni: akiknek nincs képességük dönteni és önállóan gondolkodva választani a termékek kínálatából." Ily módon az iskolázottság különböző mértékeit és a közneveltséget is érinti meglátásaival. Dr. Füzér Ágota nem csupán föltárja a vásárlói viselkedések torzulásait, hanem ötleteket, átgondolható javaslatokat is tesz a tudatos vásárlószokások kialakítására. Mihalekné Kádár Magda tanár

Hasonló kiadványok
Vélemények
Hogy tetszett a könyv? Legyél Te az első, aki véleményt ír!
Adatok
Gyártói Cikkszám:
9786155738074
Tömeg:
200 g/db
Belépés/Regisztráció
vagy
Elfelejtett jelszó
Betöltés...
Könyvek
Menüpontok