Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Könyvek Menü

Fegyencedzés 2.

Fegyencedzés 2. Kattintson rá a felnagyításhoz!
Akciós ár:
3.990 Ft
2.990 Ft
Kedvezmény: 25%

A Fegyencedzés első kötetének megjelenése óta az olvasók számtalan olyan kérdést tettek fel Paul Wade-nek, amelyek az első kötetben ismertetett alapokon messze túlmutatnak. A Fegyencedzés 2. a következő, valamint hozzájuk hasonló kérdésekre ad választ:

 

• Mi a helyzet a végtagokkal? A nyakkal, az alkarral, a vádlival?

 

• Hogyan érdemes dolgozni a test oldalán lévő izmokkal?

 

• Hogyan erősíthetjük ízületeinket?

Szerző: Wade, Paul "Coach"
Elérhetőség: Raktáron
Kézbesítési dátum: 2018. június 25.
CsomagPontra szállítás: 890 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Menny.:db

Bővebb leírás, tartalom

A Fegyencedzés teljes egészében az erő alaprendszeréről szólt: a Mesterhatos mozdulatai, fokozatai, kiegészítve a gyakorlatok különböző, hasznos variációival. A második kötetben a magasabb szintű erőgyakorlatokat gyűjtötte össze a szerző.

 

A rendszer haladó szintű gyakorlatainak nem az a célja, hogy a Mesterhatos helyébe lépjenek, hanem inkább abból nőnek ki. A valódi, egész testre kiterjedő fejlődés a Fegyencedzésből megtanult – egész testet megdolgoztató – alapgyakorlatok következetes, fegyelmezett és progresszív gyakorlásával érhető Ebben a könyvben bárki egy életre elegendő hasznos edzésprogramot talál!

 

Az edzésmódszereken kívül azonban rengeteg tényezőtől függ az, hogy valakiből rendkívüli sportoló válik-e. A kötetben olvashatunk még:

 

• a börtönbeli étrendről,

 

• a napirend jelentőségéről az életben („a berregő szerint élni”),

 

• a minőségi alvás és pihenés fontosságáról,

 

• a mentális kontrollról (megküzdés a démonokkal),

 

• a „straight edge” („tiszta élet”) előnyeiről sportolók esetében,

 

• a gyógyulási képességekről (minimális orvosi/egészségügyi segítséggel).

 

„Paul Wade könyve, a Fegyencedzés 2. briliáns ötleteket ad a test oldalsó izmainak felerősítéséhez. Kőkemény!”  (Pavel Tsatsouline, a The Naked Warrior (A meztelen harcos) című kötet szerzője)

 

„A Fegyencedzés 2. alapelve a „látványos eredmény – kevés eszközzel”. A dobóatléták vagy a küzdősportot űzők egyedülálló és meglepő technikákat találhatnak a ferde hasizmok, valamint a törzs többi oldalsó izmának erősítéséhez Az oldalsó lánc edzése – Tartsd ki a zászlót! című fejezetben. Wade megközelítése jócskán felülmúlja a törzshajlításon és a bőröndemelgetésen alapuló gyakorlatokat, és ez a fejezet olyannyira úttörő jellegű, hogy valóban megéri rászánnunk az időt, és követnünk a szerző tanácsait." (Dan John, a Don’t Let Go című könyv szerzője és az Easy Strength című kötet társszerzője)

 

„A könyvek közül, amelyeket eddig olvastam, a Fegyencedzés gyakorolta rám az egyik legnagyobb hatást. A Fegyencedzés 2. sokkal magasabb szintre emelte az edzésemet, valamint a testsúllyal történő erősítés hatékonyságához való hozzáállásomat – onnantól kezdve, hogy a legkisebb izmokat is maximálisan, testsúllyal végzett gyakorlatokkal kell fejleszteni, egészen odáig, hogy ugyanez a módszer a több mint 22 éven át űzött agresszív emeléstől felhalmozódott sérülések gyógyítására is alkalmas… A Fegyencedzés 2. kétségkívül lehengerel, ösztönöz, és ugyanakkor megtanít arra, hogy a testsúllyal végzett edzésedet teljesen új, magasabb szintre emeld.” (Zach Even-Esh, Underground Strength-edző)

 

Kiadó: Jaffa

Kiadás éve: 2012

Oldalszám: 330

Borító: puhafedeles

Fegyencedzés 2. című könyv most 2.990 Ft-os kedvezményes áron a Mai-Könyv.hu - Online könyváruház Edzés, mozgáskultúra kategóriájában.

Vélemények

Még nincs vélemény.

Írja meg véleményét!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Ezek a könyvek is érdekelhetik

/* */