Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Menü
Akciós ár:
4.200 Ft
3.108 Ft
Kedvezmény: 26%

Paraméterek

ISBN 9789633043332
Kiadó HVG Könyvek
Kiadás éve 2016
Oldalszám 343 oldal
Súly ∼ 700 gramm

A Virgin-módszer - Minden, amit a vezetésről tudok

Akciós ár:
4.200 Ft
3.108 Ft
Kedvezmény: 26%
Szerző: Richard Branson
Cikkszám: 9789633043332
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: 1.299 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Bővebb leírás, tartalom

Hangversenyzongora a bankfiókban, szerkesztőség a kriptában, ufók a léghajóban. Vajon e bizarr ötleteken túl mi jelentheti a globális Virgin-cégbirodalom sikerének zálogát?



A Virgin-cégcsoport a világ 50 országában van jelen, és több mint ötvenezer alkalmazottja van. Az extrém kalandjairól híres, multimilliárdos Sir Richard Branson anekdotákkal tarkított könyvéből kiderül, mekkora jelentősége van üzleti sikereiben az odafigyelésnek, a nevetésnek és az élethosszig tartó tanulásnak. A vállalatvezető-ikon tőle szokatlan komolysággal hangsúlyozza az ügyfélközpontúság, a munkatársakkal való szoros együttműködés, és a társadalmi szerepvállalás fontosságát. Küldetésünk egy olyan B terv megalkotása, amely egyszerre szolgálja az emberek, a bolygónk és a profit érdekeit. Az A terv amelyben a vállalatokat egyedül a nyereségtermelés érdeke vezérli ma már elfogadhatatlan.



A saját területén úttörőnek számító tagjai többek között a Virgin Megastores, a Virgin Atlantic, a Virgin Mobile, a Virgin Money és a Virgin Train. A zeneipartól a vonat-, légi- és tengeri közlekedési iparon valamint a bankszektoron át a kereskedelmi űrhajózásig a legkülönfélébb ágazatokban nyújt magas szintű szolgáltatásokat. A profittermelés helyett a Virgin Unite a jótékonyságra, a Virgin Startup pedig a fiatal vállalkozók támogatására helyezi a hangsúlyt.



Sir Richard Branson tizenhat évesen, diszlexiás és figyelemzavaros kamaszként kimaradt az iskolából, és egy diákmagazint alapított. Később egy lemezküldő vállalkozásból indulva építette fel a ma több mint négyszáz vállalatból álló Virgin-cégbirodalmat. Soha nem rettent vissza a szokatlan kihívásoktól, egyszer még a Coca-Colával is megpróbálta felvenni a versenyt. A márkateremtés nagy mestere: a hírverés érdekében kész motorcsónakkal átkelni az óceánon, vagy körberepülni a világot léghajóval. Elkötelezett a folyamatos tanulás iránt, és minden eszközt megragad a világ jobbá tételére. Két felnőtt gyermekével és feleségével gyakran töltik idejüket saját szigetükön, a paradicsomi Necker-szigeten.



Attól, hogy valaki főnök, még nem lesz vezető.

Vélemények

Még nincs vélemény.
Írja meg véleményét!
/* */