Kríziskommunikáció - A válságkezelés és reputációmenedzsment PR-stratégiái - P. F. Anthonissen

Cikkszám: 
9789639686915
Kríziskommunikáció - A válságkezelés és reputációmenedzsment PR-stratégiái - P. F. Anthonissen

Kríziskommunikáció - A válságkezelés és reputációmenedzsment PR-stratégiái - P. F. Anthonissen

Nem rendelhető, jelenleg nincs raktáron
Szerző: P. F. Anthonissen
Kiadó: HVG Könyvek
Borító: puhafedeles
Oldalszám: 240
Kiadás éve: 2009. 10. 01.
Állapot: új könyv
Borító ár: 4 500 Ft
Online ár: 3 285 Ft
Megtakarítás: 1 215 Ft

Személyes átvétel (Fáy utca 12/C, 13. ker.): INGYENES
FOXPOST - Packeta Group: 1 190 Ft
MPL Csomagautomata: 1 190 Ft
GLS Csomagautomata: 1 590 Ft
MPL Posta Pontra szállítás: 1 590 Ft
GLS csomagpont: 1 590 Ft
MPL házhoz szállítás: 1 590 Ft
GLS házhoz szállítás: 1 990 Ft
Csomagajánlatok
A könyv bővebb leírása

A rossz hír a legkelendőbb sajtóportéka. A jó vezető nem arra az életszerűtlen állapotra áhítozik, amelyben soha nem következik be krízis - ehelyett inkább felkészül a válság kezelésére és kommunikálására.
A krízisre való felkészülésnek, majd a konkrét helyzet okozta károk elhárításának szerves, elhanyagolhatatlanul fontos része a válság kommunikációja. A jól megtervezett és bölcsen lebonyolított kríziskommunikáció nemcsak elháríthatja a válság további káros következményeit, de előnyös helyzetbe is hozhatja a szervezetet - a válsághelyzetben tanúsított magatartás és helyes kommunikáció nemcsak megőrizheti a cég hírnevét, hanem még meg is erősítheti a szervezet korábbi reputációját.
Ehhez azonban minden cégnek szüksége van proaktív kríziskommunikációs tervre - és lehetőleg még az első válságtapasztalat előtt.
A kríziskommunikációra való elméleti és gyakorlati felkészüléshez nyújt alapvető és azonnal alkalmazható segítséget ez az átfogó mű, amelynek fejezeteiben neves szakemberek osztják meg elméleti tudásukat és gyakorlati tapasztalataikat az érintett - vagy előrelátó - cégvezetőkkel, kommunikációs szakemberekkel, vagy a koruk problémái iránt érdeklődő nyitott szellemű laikus olvasókkal.
Könyvünk a válság egyes részterületeinek fogalmi áttekintésével, a legsúlyosabb valóságból vett esettanulmányaival és a kríziskommunikáció dokumentációjához adott mintáival a kríziskommunikáció kézikönyveként használható.

Hasonló kiadványok
Vélemények
Hogy tetszett a könyv? Legyél Te az első, aki véleményt ír!
Adatok
Gyártói Cikkszám:
9789639686915
Tömeg:
601 g/db
Belépés/Regisztráció
vagy
Elfelejtett jelszó
Betöltés...
Könyvek
Menüpontok