Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Könyvek Menü

Fegyencedzés 2. (Paul Wade)

Akciós ár:
3.990 Ft
2.993 Ft
Kedvezmény: 25%

A Fegyencedzés első kötetének megjelenése óta az olvasók számtalan olyan kérdést tettek fel Paul Wade-nek, amelyek az első kötetben ismertetett alapokon messze túlmutatnak. A Fegyencedzés 2. a következő, valamint hozzájuk hasonló kérdésekre ad választ:


 

• Mi a helyzet a végtagokkal? A nyakkal, az alkarral, a vádlival?


 

• Hogyan érdemes dolgozni a test oldalán lévő izmokkal?


 

• Hogyan erősíthetjük ízületeinket?

Szerző: Paul Wade
Elérhetőség: Raktáron
CsomagPontra szállítás: 990 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Várható szállítás: 2019. május 29.
Menny.:db

Bővebb leírás, tartalom

A Fegyencedzés teljes egészében az erő alaprendszeréről szólt: a Mesterhatos mozdulatai, fokozatai, kiegészítve a gyakorlatok különböző, hasznos variációival. A második kötetben a magasabb szintű erőgyakorlatokat gyűjtötte össze a szerző.


 

A rendszer haladó szintű gyakorlatainak nem az a célja, hogy a Mesterhatos helyébe lépjenek, hanem inkább abból nőnek ki. A valódi, egész testre kiterjedő fejlődés a Fegyencedzésből megtanult – egész testet megdolgoztató – alapgyakorlatok következetes, fegyelmezett és progresszív gyakorlásával érhető Ebben a könyvben bárki egy életre elegendő hasznos edzésprogramot talál!


 

Az edzésmódszereken kívül azonban rengeteg tényezőtől függ az, hogy valakiből rendkívüli sportoló válik-e. A kötetben olvashatunk még:


 

• a börtönbeli étrendről,


 

• a napirend jelentőségéről az életben („a berregő szerint élni”),


 

• a minőségi alvás és pihenés fontosságáról,


 

• a mentális kontrollról (megküzdés a démonokkal),


 

• a „straight edge” („tiszta élet”) előnyeiről sportolók esetében,


 

• a gyógyulási képességekről (minimális orvosi/egészségügyi segítséggel).


 

„Paul Wade könyve, a Fegyencedzés 2. briliáns ötleteket ad a test oldalsó izmainak felerősítéséhez. Kőkemény!”  (Pavel Tsatsouline, a The Naked Warrior (A meztelen harcos) című kötet szerzője)


 

„A Fegyencedzés 2. alapelve a „látványos eredmény – kevés eszközzel”. A dobóatléták vagy a küzdősportot űzők egyedülálló és meglepő technikákat találhatnak a ferde hasizmok, valamint a törzs többi oldalsó izmának erősítéséhez Az oldalsó lánc edzése – Tartsd ki a zászlót! című fejezetben. Wade megközelítése jócskán felülmúlja a törzshajlításon és a bőröndemelgetésen alapuló gyakorlatokat, és ez a fejezet olyannyira úttörő jellegű, hogy valóban megéri rászánnunk az időt, és követnünk a szerző tanácsait." (Dan John, a Don’t Let Go című könyv szerzője és az Easy Strength című kötet társszerzője)


 

„A könyvek közül, amelyeket eddig olvastam, a Fegyencedzés gyakorolta rám az egyik legnagyobb hatást. A Fegyencedzés 2. sokkal magasabb szintre emelte az edzésemet, valamint a testsúllyal történő erősítés hatékonyságához való hozzáállásomat – onnantól kezdve, hogy a legkisebb izmokat is maximálisan, testsúllyal végzett gyakorlatokkal kell fejleszteni, egészen odáig, hogy ugyanez a módszer a több mint 22 éven át űzött agresszív emeléstől felhalmozódott sérülések gyógyítására is alkalmas… A Fegyencedzés 2. kétségkívül lehengerel, ösztönöz, és ugyanakkor megtanít arra, hogy a testsúllyal végzett edzésedet teljesen új, magasabb szintre emeld.” (Zach Even-Esh, Underground Strength-edző)


 

Kiadó: Jaffa



Kiadás éve: 2012



Oldalszám: 330



Borító: puhafedeles

Fegyencedzés 2. (Paul Wade) című könyv most 2.993 Ft-os kedvezményes áron a Mai-Könyv.hu - Online könyváruház Edzés, mozgáskultúra kategóriájában.

Ezek a könyvek is érdekelhetik

Vélemények

Még nincs vélemény.

Írja meg véleményét!



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

/* */