Oldalunk cookie-kat használ, hogy kényelmesebbé tegyük Önnek a keresést, látogatást. Böngészőjéből szabadon törölheti a cookie-kat, módosíthatja azok beállításait. Értem.
Menü
Akciós ár:
3.900 Ft
2.925 Ft
Kedvezmény: 25%

Paraméterek

ISBN 9789633043516
Kiadó HVG Könyvek
Kiadás éve 2016
Oldalszám 400 oldal
Súly ∼ 530 gramm

Eredetik

Akciós ár:
3.900 Ft
2.925 Ft
Kedvezmény: 25%
Szerző: Adam M. Grant
Cikkszám: 9789633043516
Elérhetőség: Nincs készleten
Szállítási díj: 1.299 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Bővebb leírás, tartalom

A gyors cselekvés vagy a halogatás a siker titka?



Miért nem érdemes egy jó ötlet kedvéért mindent egy lapra feltenni?



Tényleg jobb szövetséges az ellenségünk, mint egy barátunk?



A közfelfogás szerint vannak ösztönösen kreatívak, míg mások kevesebb eredeti gondolattal rendelkeznek. Pedig a kreativitás egy újszerű és hasznos koncepció létrehozása csak az első lépés az eredetiséghez: meg kell tanulnunk leküzdeni a félelmeinket, bátran megosztani az ötleteinket és meggyőzni másokat.



Adam M. Grant szervezeti pszichológus kutatásaira és interjúira alapozva gyakorlatias útmutatót ad arra, miként valósítsuk meg a vízióinkat és hogyan legyünk eredetik. Könyve nemcsak a szemléletmódunkat változtatja meg, hanem a környezetünk jobbá tételére is inspirál.



"Sokszor feltesszük a kérdést: képes-e egyvalaki önmagában változást kieszközölni? A legbátrabb pillanatainkban pedig: lehetek-e én ez a valaki? Adam M. Grant válasza határozott igen. Könyvében bebizonyítja, hogy bármelyikünk sikerre vihet olyan ötleteket, amelyek jobbá teszik a világot."

Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója, a Dobd be magad! Nők több szerepben című könyv szerzője



Adam M. Grant, az Adni és kapni A siker rejtett dinamikája című könyv szerzője, a Wharton School legfiatalabb kinevezett professzora, díjnyertes kutató és tanár. Tanácsadói munkája során olyan cégekkel és szervezetekkel dolgozott együtt, mint a Google, az NFL, az IBM, a GlaxoSmithKline, a Goldman Sachs, a Világgazdasági Fórum, az ENSZ, valamint az amerikai hadsereg és a haditengerészet.

A BusinessWeek az egyik kedvenc professzorává választotta, és a 40 év alatti, gazdasági szakon tanító legjobb oktatók egyike. A Harvardon diplomázott, majd a Michigani Egyetemen szervezeti pszichológiából doktorált. Emellett egykori reklámértékesítési igazgató, junior olimpiai műugró és hivatásos bűvész.

Vélemények

Még nincs vélemény.
Írja meg véleményét!
/* */